Monday, March 28, 2011

Salam dari Perth

Sori lama tak update blog.. kami skrg berada di bumi Perth, WA.. dtg sini dengan seribu harapan.. untuk mencari sedikit perubahan dalam hidup melalui pengalaman di tempat orang.. hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri.. lebih baik di negeri sendiri.. tapi kalau kita tak merasa susah, mcm mana nak merasa nikmat bila senang, kan?

sedikit kepeningan dalam perjalanan.. tp sempat jenguk tenguk pandangan pertama


yiyi tidur spjg 3/4 perjalanan.. ok jugak. bila bgn dah sejam lg nak sampai


abe awe tgk movie spjg perjalanan..


tempat kami menumpang sementara.. cuaca di sini mmg panas walaupun skrg dah sepatutnya agak sejuk sedikit. org kata patut dah masuk autumn. tgklah langit yg biru tak berawan.. mau tak panas.. pokok2 pun tak sama mcm kat m'sia.. tanah pun jenis berpasir.. mmg la sampai ni nak compare sj.. paling tak tahan asyik nak convert AUD ke RM.. bila beli barang, mak aii.. mahalnya.. so stop comparing, kalu tak, sakit mental ahaha

panas2 mmg terperuk kat rumah je laa..satu hari bole basuh kain 2x sbb cepat kering :p

3 comments:

  1. salam..saya baca post pertama awak ni..
    migrate ke Perth? siapa yg kerja? both of u ..or just husband..

    Sorry for asking...Coz saya & wife pun sebenarnya planning to migrate to Perth..

    TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..
      husband yg kerja kat sini. saya tak kerja pun.
      nak migrate ke sini ke?
      apa2 better email lah ya. segan nak tulis detail kat blog. email saya pandorra_75@yahoo.com

      Delete
  2. Thanks..
    apa apa hal nanti, saya akan terus tulis ke email tu ya..:)

    ReplyDelete